Maarten van Roozendaal

Ik ben al enkele jaren bezig met theaterfotografie. Helaas ben ik de afgelopen maanden door gezondheidsproblemen niet in staat geweest om te fotograferen, maar ik mistte het wel heel erg. Als ik weer eens een voorstelling bezocht, dan zag ik al in welke hoek ik eigenlijk had willen zitten voor het verkrijgen van de mooiste beelden.

En alhoewel ik nog steeds niet veel energie heb, besloot ik afgelopen vrijdag toch weer eens een voorstelling vast te leggen. Niet alleen vanwege het feit dat ik al zo lang niet gefotografeerd had, maar ook omdat ik deze voorstelling gewoon heel graag wilde fotograferen en er niet ze heel veel mogelijkheden meer waren om dat te doen.

Gezien de titel zul je wel snappen dat het gaat om de voorstelling “En noem het maar vrienden” van Maarten van Roozendaal En Ik ben helaas nog niet in staat om foto’s te bewerken, maar gelukkig heb ik ook een aantal momenten gevangen, die wat mij betreft geen bewerking behoeven. Dit zijn er twee.

Tags: , , ,

Geef een reactie

