Iphoneography introductie

Sinds enige maanden heb ik een Iphone. En zoals velen van jullie zullen weten kun je daar allerlei apps op zetten. En zoals velen van jullie zullen weten, heb ik iets met fotografie. En al het bovenstaande combineert best wel goed. Ik ben nog in het stadium waarin ik van alles aan het uitproberen ben, verschillende programmaatjes, verschilllende effecten. Zo nu en dan vind ik het resultaat leuk genoeg om het met anderen te willen delen. En dat ga ik vanaf nu hier doen.

Tags: ,

Eén reactie to “Iphoneography introductie”

  1. marcdubach Says:

    Wat ik mooi aan je vind is dat je alle kanten uitschiet maar creativiteit als rode draad hebt! Fantastisch… u staat in mijn blogvolgerlijst! 😉

Geef een reactie

