Maar

Ik wil graag denken aan de nachten
Vol verhalen vol gedachten
Ik wil graag denken aan de aandacht die je gaf
Dat je door talloze gesprekken
Mij mijn talenten liet ontdekken
En ik dromen mag van een geweldig plan

Ik wil graag denken aan jouw woorden
Aan jouw stem aan de akkoorden
Ik wil graag denken aan het leven dat je gaf
Dat je vertelde dat mijn dromen
Vast en zeker uit gaan komen
Omdat ik steeds meer geloof in wat ik kan

Ik wil graag denken aan jouw armen
Hoe jij mijn leven kon verwarmen
Ik wil graag denken aan de knuffels die je gaf
Dat je me leerde dat nabijheid
Niet veel anders is dan vrijheid
En ik dat dus ook kan vinden bij een man

Ik zou je heel graag zo herdenken
Door de glazen vol te schenken
En dan te proosten op de liefde die je gaf
Dat we samen nog heel even
Zouden lachen om het leven

Maar ik denk alleen dat dat nu niet meer kan

Tags: ,

Plaats een reactie