Over de drempel

Een  nieuw levensjaar, een mooi moment om het verleden even te overdenken en om vooral ook vooruit te kijken. Een mooi moment ook om dingen weer op te pakken, om nieuwe dingen aan te pakken en om oude dingen los te laten. Een mooi moment om over een drempel te stappen. En dat doe ik dus. Om te beginnen met dit stukje tekst. Het is de bedoeling dat het de eerste is van een hele reeks. Dat ik via deze weg wat meer deel van mijn leven. Op die manier kan ik zelf teruglezen waar ik op welk moment stond, maar wat voor mij belangrijker is: dan kunnen de mensen om mee heen lezen wat me bezig houdt.
Ik vind dat niet altijd even makkelijk, mezelf laten zien. Ik vind het veel makkelijker om mezelf onzichtbaar te maken. Om te verdwijnen in de waan van ieders alledag. Maar ik heb de laatste tijd geleerd dat ik mezelf mag laten zien. Dat dat niet alleen goed is voor mezelf maar ook voor anderen. Dat zij dan bijvoorbeeld weer kunnen leren van de fouten die ik gemaakt heb, of dat ik juist mensen kan inspireren met de manier waarop ik de dingen in het leven aanpak. En dus wordt het tijd dat ik inderdaad over die drempel stap.

Bij deze.

Tags:

Eén reactie to “Over de drempel”

  1. Daphne Says:

    Heel goed van je Sigrid. Mooi stukje tekst en grote stap, kei goed!!

Geef een reactie

