Omdat

En opeens zijn ze er weer. De tranen. Ze waren er een hele tijd niet. Omdat het best goed ging allemaal. Maar nu zijn ze terug.

Omdat ik moe ben. Omdat ik nog niet helemaal ben bijgekomen van de drukte rondom de feestdagen. Omdat ik verdrietig word van al het wereldleed.

Omdat de hulp die ik nodig heb (nog) niet geboden kan worden. Omdat ik niet weet wie ik dan wel moet vragen te helpen. Omdat ik het allemaal even niet meer weet.

Omdat er drukke tijden aan gaan komen. Omdat ik het overzicht kwijt ben. Omdat ik niet kan helpen waar ik zou willen helpen.

Daarom.

Geef een reactie

